למצוא את המתווך הטוב ביותר בראשון לציון

למצוא את המתווך הטוב ביותר בראשון לציון

מדד המתווכים של madlan קובע: 

אלו הם משרדי התיווך המובילים בראשון לציון

 

פורסם מדד המתווכים השנתי של madlan המדרג את משרדי התיווך המובילים בישראל

טל קופל, מנכ"ל madlan: "זו שנה שלישית ש-madlan לוקחת על עצמה לייצר ולשקף לציבור סטנדרט בכל מה שקשור לבחירת המתווך הנכון. מדד המתווכים הוא מדד אובייקטיבי ובלתי תלוי המתבסס על מחקר ונתוני שטח, כך שהישראלים לא יהיו אובדי עצות בבחירת מי שילווה אותם בעסקה הגדולה בחייהם"

למרות שרבים נעזרים בשירותיהם בכל מה שקשור לקניית, מכירת, שכירה או השכרת דירה, עבודת המתווכים בישראל עדיין שנויה במחלוקת. הולך וגובר הצורך במדד איכותי, שייתן פריזמה רחבה ומקצועית על עבודתו של המתווך – וכאן נכנסת madlan לתמונה. מדד שהשיקה החברה לפני שנתיים, מדרג את משרדי התיווך ואת המתווכים בישראל, ומטרתו היא לספק למוכרי ורוכשי הדירות בישראל כלי תומך בבחירת מתווך מקצועי ואמין אשר ילווה אותם בתהליך.

מדד המתווכים שסקר השנה כ 30 ערים ואזורים ברחבי הארץ, נותן ללקוחות את האפשרות להבין ולבחור מי המתווך שמטפל בעניינם, כיצד הניסיון והמקצועיות שלו באים לידי ביטוי מול מתווכים אחרים באזור, ומהווה מעין תו תקן לעולם התיווך בישראל. המידע מפורסם בשקיפות באתר וזמין בחינם לכל המעוניין.

הפרמטרים העיקריים הנבחנים במדד המתווכים של ישראל מתבססים על מחקר איכותי וסטים מדידים של קריטריונים שונים ואובייקטיבים, כגון כמות העסקאות של כל משרד, היקף הפעילות ומספר הנכסים המטופלים בבלעדיות. השנה מתייחס המדד ל-29 ערים ויישובים בפריסה נרחבת: ת"א, חיפה והקריות, ירושלים, רעננה, חולון-בת ים, ראשון לציון, באר שבע, נתניה, הרצליה, פתח תקווה-רמת גן, אזור השומרון, חדרה והסביבה, עמק יזרעאל, עוטף עזה ועוד.

אלו הם המשרדים שקיבלו את הדירוג הגבוה ביותר על פי המדד: נדל"ן ראשון, BE106, חמישה יועצי נדלן, הדרך הנכונה, רימקס אידיאל, GO Realty, קלר וויליאמס ראשונים, אנגלו סכסון ראשון לציון, הבלוק סוכנות לנדלן, ונדל"ן היקב.

לדברי טל קופל, מנכ"ל :madlan "מדד המתווכים נותן מענה לצורך אמיתי שקיים שנים בתחום, בעיקר לאור הגידול העצום בתחום התיווך. לראשונה בישראל, מדלן לקחה על עצמה לייצר סטנדרט בכל מה שקשור לבחירת המתווך הנכון למציאת דירה עבור לקוחותיה. בחירת מתווך מתאים היא חלק חשוב מאוד בתהליך מציאת בית, במיוחד בשוק הישראלי, והמדד של madlan הוא מדד אובייקטיבי, בלתי תלוי, שנערך בעזרת מחקר מעמיק של האנליסטים שלנו והתבססות על נתוני שטח".

"מאז הקמתה ב-2012 madlan שואפת להפוך את שוק הנדל"ן הדינמי והמורכב לשקוף, הוגן ופשוט יותר עבור כל הצדדים. מדד המתווכים הוא נדבך נוסף בפתרון הכולל שמציעה madlan, כלי תומך החלטה בתהליך עבור קונים, מוכרים ומשקיעים כאחד. המדד מצביע על המקצועיים והטובים ביותר בענף בכל עיר ועיר בישראל, כך שמעכשיו הישראלים לא יהיו אובדי עצות בבחירת המתווך שילווה אותם בעסקה הכי גדולה בחייהם – הם יוכלו להתבסס על מדד המתווכים של madlan".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *