הכרת הטוב! רז קינסטליך נאבק למען הסייעות וכשמאבקן צלח הן פרגנו לו בגדול

הכרת הטוב! ראש העיר רז קינסטליך נאבק למען תנאי הסייעות, שמאבקן צלח הן פרגנו לו חזרה ובגדול בפוסט מרגש. 

 

"כל הכבוד לעיריית ראשון לציון והעומד בראשה רז קינסטליך,  על ההתארגנות לקראת ההפגנה שלנו היום!!!!!" פרסמו הסייעות והוסיפו "תמיכה מלאה בנו בתור סייעת בחינוך מיוחד, מרגש לראות שיש מי שדואג ורואה אותנו יישר כוח ותודה רבה!!! הגיע הזמן שיראו אותנו ויעריכו את העבודה הקשה שאנחנו עושות מידיי יום ביומו".

אמש כזכור עדכן ראש העיר רז קינסטליך את הסייעות בהצלחה חלקית לפחות של מאבקן בשדרוג תנאיהן: "ראשונים בשדרוג שכר הסייעות בארץ! היום, ערב נר שביעי של חנוכה, באופן סימבולי – אני שמח לבשר כי התקבל האישור המיוחל לבקשתנו מהממונה על השכר באוצר, להעלאת שכר הסייעות במסגרתו סייעת גני ילדים ב-100% משרה (גן עירייה + צהרון) יכולה להשתכר
בכ-10,000 ש״ח ברוטו ואף למעלה מכך!" פרסם קינסטליך והוסיף " עם כניסתי לתפקיד, אחת המטרות המרכזיות שהצבתי לעצמי, הייתה נושא האיכות וההשקעה בחינוך בעיר. בעודנו עושים לילות כימים למען החינוך בראשון לציון ורואים הישגים בשלוש השנים האחרונות – עדיין אנו נתקלים במחסום אמיתי בקידום סייעות וסייעי העיר".

לא ייתכן כי ההון האנושי החשוב ביותר לילדנו, מתוגמל באופן שכל כך לא ראוי לו. מצוקת כח האדם במוסדות החינוך איננה מקרית, היא תוצאה של שחיקה רבת שנים והגיעה העת לשנות מציאות עבור אלה שעושות ועושים למען ילדנו בכל ימות השנה. ראשון לציון הובילה את המאבק הצודק למענכם ולשמחתי הצטרפו לזעקה גם רשויות נוספות יחד איתנו אל מול מקבלי ההחלטות במדינה. אז מה הבשורה כוללת? העלאת אחוזי משרה מ-83% ל-100% כנגד הארכת יום העבודה לשעות פעילות הצהרון בגן. מתן תוספת יום חינוך ארוך לסייעת גני הילדים, המאריכה את יום עבודתה. מתן 'מענק התמדה' כנגד אי היעדרות לאלו שיתמידו בהגעתם לעבודה, כנגד הגעה סדירה ובכפוף לקריטריונים שנקבעו. תוספת שעה וחצי נוספת לכל יום בשיעור של 125%. סייעות גני הילדים בחינוך המיוחד, תתוגמלנה באותו אופן בנוסף לתוספת החינוך המיוחד הקיימת. שדרוג שכר רוחבי וכולל לסייעות הצהרונים ולמטפלות מעונות היום של החברה העירונית".

רז קינסטליך בכנס  עובדי עירייה

לסיכום כתב קינסטליך שמבחינתו לפחות המאבק לא הסתיים: "המאבק בעיצומו, אך לא הסתיים ולא נשקוט עד שנדאג לשדרוג מלא במעמדכם ובשכרכם. אני מזכיר כי זה מתווסף לשינוי שכבר עשינו עבורכן|ם בשנה האחרונה – הקמנו את בית הספר הראשון במדינת ישראל להכשרה ולהעצמת סייעות, במסגרתו אנו מקדמים מערך הכשרה מפואר ומגוון לסייעות ולסייעי העיר שיקנה עבורכם כלים להתמודד עם אתגרי התפקיד ויכלול בין היתר מסלול לתואר ראשון ייחודי לסייעות ולסייעים מצטיינים".

עיריית ראשון לציון.

"אני רוצה להודות לאלה שעושים למענכם, יום יום, שעה שעה, על מנת שמעמדכם יהא במקום הראוי לו.
לשותפתי למאבק – סגניתי וממלאת מקומי – ליאל אבן זוהר, למנכ״ל העירייה – דודי גיל, למנכ״ל החברה העירונית – אלי פולק, לראש מינהל משאבי אנוש – נתי לרנר, לרוני כהן – יו"ר ועד העובדים, למנהל אגף משאבי אנוש ולוגיסטיקה במינהל החינוך – אביעד חוגי.
תודה מיוחדת להסתדרות החדשה וליו״ר ההסתדרות – ארנון בר דוד ולכל מי שעושה לילות כימים עבורכן בכל ימות השנה".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *