הכללית החלה במבצע החיסונים

*מבצע חיסוני הילדים יוצא לדרך: כללית בראשון לציון פותחת את שעריה למתחסנים הצעירים*

היום ילדי תושבי ראשון לציון בגילאי 5-11 יוכלו לקבל את מנת החיסון הראשונה לנגיף הקורונה. המתחסנת הצעירה הראשונה בעיר היא *אמלי איגליק בת ה 10* "היה לי חשוב להתחסן כדי לשמור על הבריאות שלי ולמנוע הדבקה של אנשים מבוגרים. שמחה ומקווה שיצא לי להוות דוגמה לחברות שלי"
אמה של אמלי , אורלי איגליק: "יש לנו אמון מלא במערכת הבריאות והבנה לאילו סיבוכים יכול לגרום הנגיף ולכן חיכינו לרגע והגענו להתחסן ולהיות מוגנים כדי שנוכל להמשיך בשגרת חיינו"

*לדברי ד"ר דנה אקמאתי עזריה, רכזת רפואת ילדים במחוז מרכז כללית:* הבוקר יוצאים לדרך במבצע החיסונים לילדים אחרי קרוב לשנתיים של סגרים, בידודים, בדיקות, וחולי. הורים לילדים בני 5-11 יוכלו לחסן את ילדיהם כנגד הנגיף, לשמור על בריאותם ולמנוע את הסיבוכים של מחלת הקורונה. הצוותים שלנו עומדים לרשות ההורים כדי לתת את כל המידע המהימן והמקצועי אודות החיסון .

*לדברי ארז לוי , מנהל מחוז מרכז כללית:* אנו ערוכים לחסן את הילדים במרפאות ובמרכזי בריאות הילד בשעות נרחבות ונוחות להורים ולילדים. חיסוני קורונה לילדים יכולים לקרב אותנו לחיסון עדר ובכך למנוע את הגל החמישי ולשמור על השגרה בכל תחומי החיים.

מומלץ לתאם תור מראש באתר, באפליקציה או במוקד2700*.

בתמונה *האחות מזל ירון מרכז בריאות הילד כללית בראשון לציון מחסנת במנה ראשונה של חיסון קורונה את אמלי איגליק בת ה 10*

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *