פלילי: החשוד הרביעי לשוד נעצר והוגשה נגדו הצהרת תובע על הכוונה להגיש נגדו כתב אישום

שנתיים לאחר ששלושת שותפיו לשוד הורשעו בדין, אותר ונעצר החשוד הרביעי והיום הוגשה נגדו הצהרת תובע על הכוונה להגיש נגדו כתב אישום.

בספטמבר 2019 נשדד בעל עסק בראשל"צ ע"י ארבעה חשודים שתקפו אותו וחטפו ממנו תיק שהכיל את הפדיון השבועי, כ-100 אלף ש"ח במזומן.

בסיומה של חקירה מורכבת שהתנהלה בתחנת ראשל"צ, הוגשו כתבי אישום כנגד שלושה חשודים בעבירות של שוד מזוין בנסיבות מחמירות וקשירת קשר לפשע והם הורשעו בדין. החשוד הרביעי באירוע השוד, תושב ראשל"צ בן 33, נמלט מהזירה ומאז הוכרז כדרוש לחקירה כשכל העת קיים כנגדו צו מעצר מבית המשפט.

מאז השוד המשיכו חוקרי המשטרה בניסיונות רבים לאתר את החשוד שנמלט ונמצא מאז בבריחה. לפני כשבוע, בעקבות מידע שהתקבל בתחנה, הצליחו החוקרים לעלות על עקבותיו של החשוד ובפעילות מבצעית של בלשי התחנה וכוחות נוספים, הוא נעצר בדירת מסתור בפתח תקווה. ברשותו של החשוד נתפסו סמים מסוג מריחואנה במשקל של קילו.

מעצרו של החשוד הוארך מעת לעת ע"י בימ"ש ועם סיום החקירה בעניינו, הגישה היום הפרקליטות הצהרת תובע על הכוונה להגיש נגדו כתב אישום בימים הקרובים בעבירות של שוד בנסיבות מחמירות והחזקת סמים שלא לצריכה עצמית.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *