כללית בפעילות קידום בריאות לטובת תושבי ראשון לציון

ביום חמישי האחרון (29.7) התקיים הפנינג קידום בריאות בחוף ראשון עם מגוון תחנות בהובלת שירותי בריאות כללית מחוז מרכז ובשיתוף עיריית ראשל"צ.
ההפנינג כלל דוכני הסברה על השירותים החדשים של כללית; אולטרסאונד בייתי ומכשיר טייטו, דוכן מושלם "אקטיב", דוכן חכם בשמש, עמדה למדידת גובה ומשקל, מתחם של מסאג'ים ושיאצו מול השקיעה מטעם כללית רפואה משלימה, מתחם צ'יל אאוט עם מעגל מתופפים ומדיטציה להורים, עמדת צילום טיק טוק, עמדת אופני שייקים, סדנאות פיסול בחוף ועוד.

מאות משפחות השתתפו ונהנו במגוון ההפעלות, בין הנוכחים היה ניתן לראות את ראש העיר רז קינסטרליך שהגיע עם משפחתו וגיל מרנץ המתמודד המוביל של נינג'ה ישראל.

לדברי ארז לוי מנהל מחוז מרכז בכללית:
כללית שוקדת להעלאת המודעות של כלל הציבור ובפרט של לקוחותיה לקידום בריאות ואימוץ אורח חיים בריא באמצעים מגוונים ובינהם מגוון סדנאות ופעילויות יזומות.
אני מברך את יוזמת ראש העיר ועל ההזדמנות שניתנה לנו. קיבלנו תגובות מדהימות ומפרגנות מהמבקרים. כארגון הבריאות הגדול והמוביל במדינה יש לנו מחויבות להמציא את עצמנו מחדש באמצעות דרכים יצירתיות לעידוד בריאות היה חשוב לנו להראות שאפשר לעשות כושר גם באמצעות פיסול בחול ומעגל מתופפים. אנו מאחלים לכל הילדים חופשה מהנה והצלחה בשנת הלימודים הקרובה״.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *