פלילי: בן 30 נעצר בחשד שתקף אחר באמצעות סכין וניסה לפרוץ לרכבו

ביום ראשון האחרון (18.7) סמוך לשעה 21:30 התקבל במשטרת ראשון לציון דיווח על קטטה. שוטרים שמגיעים למקום הקטטה פוגשים במודיע.

המודיע סיפר שהוא מכיר את החשוד כאחד שפרץ לרכבו והוא מזהה אותו, כמו כן סיפר כי החשוד הסתובב עם סכין וניסה לדקור אותה, במהלך הניסיון נגרמה לו פציעה קלה.

השוטרים שהגיעו למקום החלו לבצע סריקות, במהלך הסריקה איתר החשוד כאשר אחד השוטרים הבחין שבידו יש סכין. החשוד, צעיר בן 30, תושב לוד, נעצר ונחקר. בחקירה הודה כי זרק אבן וגם כי עשה שימוש בסכין, לגבי הפריצה לרכב הוא הכחיש.

בדיון שנערך ביום שני האחרון בבית משפט השלום בראשון לציון מסר עורך הדין של החשוד, איתי בן נון כי הוא חושב שאפשר להאריך את מעצרו של החשוד עד מחר בלבד.

בהמשך הדיון אמר החשוד: ״אני מעדיף חלופת מעצר, הייתי בלי סכין, הבן אדם הרביץ לי פעם אחת אמרתי לו שזה לא אני עזב אותי, פעם שנייה הרביץ לי אמרתי לו זה לא אני, פעם שלישית הוא בא עם אלה והתכופפתי לא יודע מה קרה לי שם, פתח לי את הראש, ברחתי ממנו, זרקתי לו אבן על האוטו, זה כל הסיפור. לא גנבתי אגורה, לא שקל ולא חפץ.״

השופטת רבקה ארד החליטה בדיון כי לאור העובדות יש להאריך את מעצרו של החשוד ביום אחד בלבד. בנוסף, נוכח מצבו הנפשי של החשוד עליו לעבור בדיקה פסיכיאטרית אצל הפסיכיאטר המחוזי.

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *