מיוחד: כך פועל מתחם בדיקות הקורונה החינמי שהקימה העירייה

מיוחד: כך פועל מתחם בדיקות הקורונה החינמי שהקימה העירייה.

בהמשך לקריאת העירייה לתושבים להגיע  ולקיים בדיקות קורונה בחינם. יצאנו במערכת לבדוק בשטח איך זה מתבצע. בכניסה למתחם פגשנו בעובדי ופקחי החברה לביטחון שכיוונו אותנו לחנייה מסודרת שקלטו אתמול (היום הראשון להפעלה) כשלוש מאות תושבים. משם נכנסנו למתחם המתנו בתור דקות ספורות ובדלפקים התבקשנו להציג תעודה מזהה, לאחר שפרטינו הוזנו במערכת המשכנו לביצוע הבדיקה. יש לציין כי המקום מסודר ומשולט. ובנוסף לעובדי החברה לביטחון מוצבים גם חיילי פיקוד העורף שמסייעים לאזרחים המגיעים למתחם.

מנהל אגף חופים ואגמים בראשל"צ המשמש כמנהל מתחם דרייב אין לבדיקות הקורונה (לייב פארק) אלי שוורצברג יוצא בקריאה לתושבים להגיע ולנצל את ההזדמנות להבדק בחינם במשך שלושת הימים הקרובים.

שוורצברג : "אנחנו כאן ביום השני לפתיחת מתחם הקורונה שהעירייה הקימה בהנחיית ראש העיר לטובת הציבור כמובן, חשוב לנו כעירייה וחשוב לראש העיר שכמה שיותר תושבים יגיעו להבדק, זו בדיקה חשובה.
אנחנו כאן ערוכים במאת האחוזים לארח את כולם ולתת כאן הרגשה ביתית גם בהגעה, אם זה בחנייה מסודרת, וגם ביציאה מסודרת. אנחנו נהיה כאן גם מחר וגם ביום שבת. אני מבקש מכולם תגיעו, תודה.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *