שר הבריאות בפתח ישיבת הממשלה: "תוצאות הבדיקות אתמול הצביעו על עליה של פי 5 בתוצאות החיוביות"

מערכת ראשון ניוז:

שר הבריאות אמר היום בפתח ישיבת הממשלה: "תוצאות הבדיקות אתמול הצביעו על עליה של פי 5 בתוצאות החיוביות". השר קרא שוב להישמע להנחיות וסיים בדברים: או שכולנו נהיה בסדר או שנהיה בסגר והרבה יותר מהר משחושבים".

שר הבריאות יולי (יואל) אדלשטיין אמר היום (יום א') בפתח ישיבת הממשלה: "תוצאות הבדיקות אתמול הצביעו על עליה של פי 5 בתוצאות החיוביות מחצי אחוז ל 2.5 אחוז של תוצאות חיוביות – 28 תוצאות חיוביות מתוך 1,012 בדיקות שהתבצעו."

כמו כן אמר אדלשטיין בישיבת הממשלה כי "משרד הבריאות מסוגל לבצע עד 15,000 בדיקות ביום. אני קורא לכל אזרחי ישראל – אם אתם חושבים שאתם חולים או שיש לכם תסמינים, או שאתם חושבים שהייתם ליד אדם חולה – לכו להיבדק!"

"יש לנו אירוע נקודתי בירושלים עם מספרים גדולים וחריגים. שמעתי שאומרים: מה הפאניקה הזאת? מדובר באירוע נקודתי. צריך להבין- העליה המתמדת התחילה עוד לפני האירוע של בית הספר בירושלים. וגם אם מנקים את הנתונים מבית הספר עדיין רואים את מגמת העליה".

לסיום אמר אדלשטיין "אני קורא גם לבעלי העסקים להקפיד על התו הסגול. כל אחת ואחד מהאזרחים לא חייבים לדעת את כל הכללים. מספיק שיידעו את ההנחיות  האלו – עטיית מסיכה, שמירת מרחק והיגיינה. לא קשה להבין את זה. או שכולנו נהיה בסדר או שנהיה בסגר והרבה יותר מהר משחושבים".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *