ראשוני: צעיר שנעצר על סחר בסמים לשופטת " אני לא יכול ללכת למעצר, אני נשבע שאתאבד".

ראשוני: דרמה אירעה בבית המשפט עת הובא למעצר צעיר שנעצר לפנות בוקר על החזקת סמים " אני לא יכול ללכת למעצר, אני נשבע שאתאבד".

לפנות בוקר (שישי) הבחינו שוטרים בחשוד שבתוך רכב ברחוב הפסנתר בראשון לציון. השוטרים ניגשו אל הרכב ונהג הרכב, צעיר בן 19 תושב העיר נמחט מהרכב ונטש אותו. השוטרים ערכו ברכב חיפוש ומצאו 130 גרם חומר החשוד כסם. תוך זמן קצר נתפס הצעיר ונעצר על חשד להחזקת וסחר בסמים. לפני זמן קצר הובא הצעיר לדיון בהארכת מעצרו בבית משפט השלום בפתח תקוה בפני השופטת התורנית שרון צנציפר הלפמן. בדיון הטעון נכחו בני משפחתו של הצעיר שנעצר בפעם הראשונה בחייו כאשר הוא נכנס לאולם שעיניו לא מפסיקות לדמוע. נציגת המשטרה רס"מ ענבל חיון ביקשה מהשופטת להאריך את מעצרו בחמישה ימים לצורך מיצוי החקירה בעודו מאחורי סורג ובריח. לאחר דיון קצר ושמיעת סנגוריתו החליטה השופטת להאריך את מעצרו בשלושה ימים בלבד.

סנגוריתו טענה בדיון כי בקשת המשטרה מוגזמת "כנראה שהיחידה החוקרת התבלבלה. כאשר באים ומבקשים לבצע חקירה כאשר חשוד עצור מאחורי סורג ובריח ברור שזה הצעד הדרסטי ביותר. זה לא מה כך. בבקשה כתוב 5 ימים. זה נראה לא מידתי בהתנהלות ובגישה. מזל שבית המשפט יכול לבחון את הדברים. לא יעלה על הדעת כי 3 פעולות הם יעמדו כאן ויגידו שהם צריכים 5 ימים. אין מזכר להתחלת הפעולות. גם בית המשפט צריך לאמוד את הפעולות כמה זמן צריך לביצוען. מדובר בבחור בן 19 .פגשתי אותו בתחנה ושרוי במצוקה וטראומה".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *